Wednesday, August 19, 2009

Memang patut Anwar kena pecat

SEBAB 1: BERZINA
Hebat sungguh sahabat kita ni, kaki betina. Bukan aja sapu anak dara tapi bini orang pun kebas. Pulak tu, bini Setiausaha Politik sendiri. Azmin dah kaya raya sekarang.

Malah bukan saja sapu bininya, bontot lakinya pun kena sapu.

SEBAB 2: HOMOSEKSUAL
Anwar Ibrahim memang bangsat. Seorang kaki bontot yang tak layak jadi pemimpin negara. Habis bontot Munawar, Sukma, Azizan, Hairany dan Mior.

Masa di MCKK dan UM dulu pun, ada beberapa orang lagi yang kena main bontotnya. Patutlah sekarang ni mak nyah naik kepala, fasal bekas orang No. 2 ni pun sama dengan mereka.

Dengarnya Wan Azizah bukan kena belah depan tapi belah belakang pun kena sapu jugak. Itu sebab bininya sekarang berjalan tak berapa betul. Sejak lakinya masuk jail ni, gian betul dia. Dahlah tak dapat masuk yang depan, belakang pun tak dapat.

SEBAB 3: PENGKHIANAT
Sial ni nak jual Malaysia pada Barat. Ia-ia nak suruh kita ambil duit dari IMF, biar kita kena jajah. Dr. Mahathir dah jenoh ingatkan perkara ni dan cuba elak dari dijajah.

Itu sebabnya bila Anwar kena pecat, heboh satu dunia terutama USA. TPM New Zealand kena pecat, tak ada orang bising pun. Itulah sebabnya Singapore, Philippine dan Indonesia sibok, fasal mereka ni kena cucuk hidong oleh Barat.

Masa Anwar jadi Menteri Kewangan - interest rate naik, ringgit dan saham jatuh. Lepas dia kena buang, keadaan semakin pulih.

SEBAB 4: AGEN ASING
Anwar ni agen asing terutama US. Itu sebab dia dapat permaidani merah bila ke US. Michael Camdessus pun selalu telefon.

Itu sebabnya bila Dr. Mahathir nak buat sesuatu untuk pulih ekonomi, orang asing dah tahu. Anwar bagi banyak maklumat pada mereka. Dokumen yang dijumpai dirumah Nalla diberikan oleh Anwar.

SEBAB 5: JATUHKAN MAHATHIR
Semua orang tahu pakatannya untuk jatuhkan Mahathir. Reform-mati akan mati kerana tujuannya untuk kepentingan diri sahaja.

SEBAB 6: RASUAH
Dia ni memang terkenal dengan rasuah. Semua keluarga, kakitangan dan pekerjanya kaya raya.

SEBAB 7: SAMSENG
Anwar sememangnya samseng dan kaki gangster yang besar. Sebab nak tutup mulut Azizan, orangnya dah bunuh isteri dan anak Azizan.

Kita sama-samalah doakan agar roh isteri dan anak Azizan ni masuk syurga.

SEBAB 8: KEPALA PROTES
Inilah kepala protes yang unggul di Malaysia. Semua tunjuk perasaan dia arahkan, sampai orang KL nak cari makan pun susah. Memang jahanam dia ni.

Dia ingat 20 juta rakyat Malaysia yang lain sokong dia. Sekarang ni ramai anak muda akan ke KL untuk menentang kaki demonstasi ni. Darah akan mengalir di ibu kota kalau perkara ni tak berhenti.

Kita sudah fed-up dengan kekacauan ni. Bukan kita tak boleh makan dan senang. Tapi saja mereka ni nak buat kacau.

1 comment:

  1. btol2...menatang nie memang bangsat....dya nie xlayak hidup weyh....jumpak mau sepak tang muka pastu jolok molotov cocktail dalam bontot dya...biaq dya rasa balik....dsai nie memamg pengkhianat bangsa....kerana pangkat, agama dan bangsa menjadi mangsa....laknat punya dsai...mcm mn la org2 melayu byk xsedaq lagi????? yg pas tu pon 1, xsedaq2 lagi ka depa tu dok jadi balaci pkr???? aduyaiiii....bila dah berpesan2dgn kebenaran, depa maki balik kata kita nie sesat....apa punya manusia la puak2 BODO nie....

    ReplyDelete